Gestrand! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Kees Linden - WaarBenJij.nu Gestrand! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Kees Linden - WaarBenJij.nu

Gestrand!

Blijf op de hoogte en volg Kees

15 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Miami

Daar sta je dan. Met je goede gedrag. Na ongeveer zeventien uur reizen kom je met een uur vertraging aan op Miami International Airport. Het hele riedeltje begon zeventien uur geleden met een knuffel van mam en de paspoortcontrole in Nederland. Nog nooit op Londen gevlogen dus altijd leuk. Korte vlucht, snel je ontbijt naar binnen en door met slechts een uur overstap omdat je twintig minuten vertraging hebt. Op naar Miami om daarna door te vliegen naar Cancun. Atlhans, dat was de planning...

Nu zit ik in de lobby van een viersterrenhotel aan een koud, door American Airlines gesponsord, biertje. Om een uur of zes lokale tijd gaat het buffet hier open en dan mag ik aanschuiven.

Mijn vlucht van Londen naar Miami was goed. Goede pizza, ranzige spinazie lasagne en een hele leuke vent die naast me zat. 65 jaar, kaal, drie tanden en de lach van Rene van der Gijp alleen dan de Indiase versie. Wat een prachtige vent. Hebben ongeveer negen uur nonstop gepraat over van alles en nog wat. Hij was al 60 uur onderweg; zo rook het ook. Voorderest zat het vliegtuig vol met dikke Amerikanen, een gigantische berg Pakistanen en mensen uit India; nog nooit zoveel goud aan iemand zien hangen als vandaag. Je kon geen polsen, vingers en nekken meer zien.

Ik vertrek dus morgenochtend vroeg naar Cancun en duik vanavond maar vroeg mijn bed in! Maar eerst dat buffet maar eens aan den lijve ondervinden. En garde!

Saludos en tot snel,

Kees

Mensen met Skype? gc.van.der.linden!

  • 17 Oktober 2012 - 19:22

    Corry Soer:

    Hartstikke leuk om je verslag te lezen. Heel veel plezier en een hele goede reis verder. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Hola amigos, compañeros, conocidos y otros lectores, Ik wil jullie graag via deze weg op de hoogte houden van mijn reiservaringen die ik op ga doen tijdens mijn backpackreis door Latijns-Amerika! Na een half jaar in Costa Rica te hebben gewoond wordt het nu eindelijk tijd om terug te gaan! Ik zal proberen om zo veel mogelijk verhalen te gaan schrijven, mocht ik daar natuurlijk voor in de gelegenheid zijn! Mochten jullie nog vragen hebben; vanderlindenkees@hotmail.com Saludos y Pura Vida! Kees

Actief sinds 09 Okt. 2012
Verslag gelezen: 767
Totaal aantal bezoekers 21480

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2012 - 09 April 2013

Backpacken door Latijns-Amerika!

Landen bezocht: